Toimitusehdot
Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 21.10.2024 alkaen.
1. Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Nouki Design Oy 2663476-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen sekä ostoskorin hyväksymiin EU-maihin. Tuotteiden hinnat sisältävät 25,5% arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Postikulu tällä hetkellä Suomeen 6,89€ ja ulkomaille 17,36€.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.nouki.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistamme sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut, toimitusaika sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Mikäli tilauksen tekeminen verkkokaupasta ei jostain syystä onnistu voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse tai puhelimitse sales@nouki.fi tai +358 44 2622382.
3. Maksutavat
Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä huolimatta toimitustavasta. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä maksutavoilla: verkkopankki, luottokortti, Mobile Pay jne. Emme toimita tuotteita postiennakolla.
3.1. Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail tarjoaa seuraavat maksupainikkeet:
1. Verkkopankki (OP, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, POP, Aktia, Handelsbanken, Handelsbanken B2B, Ålandsbanken, Oma Säästöpankki, Säästöpankki)
2. Mobiilimaksutavat (Mobile Pay, Pivo)
3. Korttimaksutavat (Visa, Master Card)
4. Lasku- ja osamaksutavat (OP-Lasku, OP Tililuotto, Walley)
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
4. Toimitusaika
Tuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Varastotuotteiden toimitusaika on 2-7 päivää ja tilauksesta valmistettavien tuotteiden 14-28 päivää tilauksen maksamisesta. Tilaustuotteen toimitusajat ilmoitetaan tuotekortilla tuotekuvauksessa. Pre Sale – kampanjoiden toimitusaika ilmoitetaan aina erikseen kampanjan esittelyssä.
Poikkeuksellisista toimitusajoista ilmoitamme tuotekohtaisissa tuotekuvauksissa tai ostoskorissa. Mikäli tarvitset tuotteen lupaamaamme tuotekohtaista toimitusaikaa nopeammin, voit aina ottaa yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse ennen tilauksen tekemistä ja tiedustella sen hetkistä toimitusaikaa tai mahdollisuutta pikatoimitukseen.
5. Toimitustapa
Toimitamme isommat lähetykset (vaatteet) pakettina/kotipakettina ja pienemmät (asusteet ja korut) kirjeenä/pikkupakettina, vain paketteja voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.posti.fi.
Huom. Mikäli tilauksesi sisältää tuotteita, joilla on keskenään eri toimitusaika, toimitetaan ne yhdellä kertaa sitten, kun kaikki tilatut tuotteet ovat valmiita toimitettaviksi.
Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Vaihtoehtoisesti voit myös noutaa tuotteen suoraan Studio Shopiltamme osoitteesta Kyttälänkatu 1, 1. krs. 33100 Tampere. Shop on auki perjantaisin klo 11-18. Voit myös tiedustella vaihtoehtoista noutoajankohtaa sähköpostilla osoitteesta sales(a)nouki.fi tai puhelimitse numerosta +358442622382. Kirjoitathan tällöin tilauksesi viestikenttään milloin haluaisit noutaa tilauksesi niin palaamme asiaan. Ajankohtaiset aukioloaikamme voit tarkistaa osoitteesta www.nouki.fi/yhteystiedot. Valitessasi toimitustavaksi noudon, emme peri toimituskuluja.
Nouki Design Oy pidättää oikeudet hintamuutoksiin.
Noutamattomasta paketista perimme postikulun 6,89€ sekä lisämaksun 10€ kattamaan syntyneitä lisäkuluja .
6. Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli tuote tai sen pakkaus eivät ole alkuperäisessä kunnossa vastaa asiakas tavaran arvon alentumisesta (KSL 6:18.2)
Jos haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä 14 vrk. kuluessa tuotteen vastaanottamisesta sähköpostilla: sales@nouki.fi. Palauta tuote tämän jälkeen 14 vrk. kuluessa Postilla. Palautuksesta aiheutuneista postikuluista vastaa asiakas (poislukien reklamaatiotilanteet, kts. kohta 6.1.). Mikäli asiakas tilaa useamman tuotteen ja palauttaa vain osan tilauksestaan, asiakas vastaa tällöinkin palautuksen postikuluista.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen tai reklamoida tuotteen, otathan ennen tuotteen postitusta yhteyttä meihin sähköpostitse: sales@nouki.fi. Tuotteen vaihtaminen esimerkiksi toiseen kokoon on asiakkaalle maksutonta ja vaihdon postikuluista vastaa myyjä.
Liitä palautuksen mukaan tilauksen mukana tullut palautuslomake, josta käy ilmi ainakin seuraavat tiedot:
- nimesi, osoitteesi ja
- puhelinnumerosi
- palautuksen syy (esim. väärä koko, ei vastannut kuvausta tms. Syy ei ole pakollinen, mutta auttaa meitä kehittämään verkkokauppaamme ja tuotekuvauksia entistä paremmiksi.)
- mitä haluat tehtävän (esim. vaihtaa toiseen kokoon, palauttaa tuotteen tms)
Palautusosoite:
Asiakaspalautus/648857
Nouki Design Oy
Kyttälänkatu 1 A, 1. krs.,
33100 Tampere
p. 0442622382
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan maksupalveluntarjoajan välityksellä (Paytrail) palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
6.1. Reklamaatiot
Reklamaatiotilanteissa (viallinen tuote) ota viipymättä ennen tuotteen palauttamista yhteyttä sähköpostitse sales(a)nouki.fi tai puhelimitse +358 44 2622382 ja toimi sen jälkeen saamiesi ohjeiden mukaan. Reklamaatiotilanteissa myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata tuotteessa oleva virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Toissijaisesti kauppa voidaan purkaa ja tuotteen hinta hyvittää asiakkaalle.
6.2. Ongelmatilanteet kuljetuksessa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen sales(a)nouki.fi tai puhelimitse numeroon +358 44 2622382.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai vioittuneesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
7. Muuta
Asiakas vastaa hänelle lähetetyn mutta noutamattoman lähetyksen aiheuttamista kuluista. Asiakkaalta vähennetään alkuperäisen postikulun 6,89€ lisäksi 10€ lisämaksun, jolla katetaan meille noutamattoman paketin aiheuttamat kulut.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Nouki Design Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Riitatilanteissa kaupan osapuolten on ensisijaisesti neuvoteltava keskenään riidan ratkaisemiseksi. Kuluttajalla on kuitenkin mahdollisuus viedä riitaisuus kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi: ww.kuluttajariita.fi. Tätä ennen kuluttajan kannattaa olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan: www.kuluttajaneuvonta.fi.